בודק קרינה מוסמך

קרינה היא ממש לא עניין למשחקים והיא עלולה להביא לנזקים בריאותיים שהולכים ומצטברים. באף מדינה מודרנית לא ניתן להימנע ממנה ואפילו באזורים שנראים פחות מיושבים עשויה להימצא קרינה לסוגיה השונים. אם רוצים להיות רגועים, כדאי להזמין בודק קרינה מוסמך בכדי שיבצע בדיקת קרינה במשרד או בבית.

מי רשאי לבצע בדיקת קרינה

ככל שאנו נמצאים בקרבה לגורם הפולט קרינה וככל שאנו נחשפים לקרינה לאורך זמן ממושך יותר, כך הסיכון עולה. על מנת לדעת מהי רמת  הסיכון מהקרינה בסביבתנו יש להזמין מודד מוסמך, שהינו בעל ידע בסוגי הקרינה ובעיקר בעל היכולת להפעיל ציוד ניטור וגילוי המודד את אופי הקרינה ועוצמתה. מיהו זה אשר רשאי לבצע בדיקה ויכול לערוב לדיוקה? מהנדס , בודק קרינה מוסמך המשרד להגנת הסביבה יוכל להעניק שירות חשוב זה.

מכשירים ניידים וקרינה סלולרית

בעבר כמעט כל ציוד תקשורת היה זקוק לקווים ולכבלים שנמתחים לאורך מרחקים. התפתחות הסלולר והתקשורת הסלולרית הביאו לשינוי מקצה לקצה. גם רשתות סלולריות וגם רשתות תקשורת מהווים מקורות לקרינה סלולרית וכך גם רשתות של תקשורת מחשבים ואינטרנט אלחוטי וכן גם תקשורת של טלוויזיה ורדיו. בודק קרינה מוסמך לרשתות סלולר הוא זה אשר יכול להעניק תשובה מוסמכת לשאלה עד כמה מרובה היא קרינת הסלולר שבאזור הנבדק.

הקרינה והחשמל

כמובן שלא רק קרינה סלולרית מצויה מסביבנו, כמעט בכל אשר נפנה. גם קרינה חשמלית מקיפה אותנו ורשת החשמל מגיע לכל פינה וגם לנקודות נידחות ביותר. מודד קרינה מוסמך יכול לבדוק את רמת הקרינה החשמלית שמגיעה ממכשירי חשמל ביתיים וכמובן גם מארונות החשמל, משנאים, מקווי מתח גבוה. כן, אפילו המקרר ויתר מכשיר החשמל מהווים מקור לקרינה.

עד כמה זה מסוכן והאם אפשר להפחית את השפעת הקרינה? אם נוהגים נכון, אפשר בהחלט להפחית את רמות הסיכון ולפעמים די בצעדים פשוטים כדי לעשות זאת. למשל, אפשר להזמין בודק קרינה מוסמך לרשת החשמל שימדוד את רמת הקרינה בבית או במשרד וייתן פתרון והמלצות  לנקוט צעדים כדי שחדר הילדים וחדרי המגורים  או המשרדים לא ימצאו תחת סיכון.

מתי רצוי להזמין בדיקת קרינה

בדיקת קרינה על ידי בודק קרינה מוסמך אפשר להזמין בכל רגע ומי שמרגיש מודאג, טוב יעשה אם יזמין בודק וירוויח שקט נפשי. אך לא רק שקט נפשי נחוץ לנו. אם אתם עומדים לרכוש בית חדש, למשל, תוכלו להזמין בודק קרינה על מנת לדעת לא רק מה גודל החדרים אלא גם מה רמת הקרינה באזור. אם הקימו בסביבתכם אנטנה סלולרית, אם מבצעים עבודות הקמה של מפעלים, קווי מתח או כל גורם שנראה לכם מעורר חשש, הזמינו בדיקת קרינה. כך תוכלו לדעת מה לעשות, כיצד לנהוג ואם צריך, אף להזמין אמצעים להפחתת רמת הקרינה.

הזמינו אותנו וקבלו -בדיקה ממהנדס המוסמך מטעם המשרד להגנת הסביבה ומכשירי מדידה מתקדמים ומדויקים.

 

Call Now Button
שינוי גודל גופנים
ניגודיות